CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 8, 2008

takde title~

sepanjang mggu ni sume lecturer sibuk nk wat lab test..
aku bru je wat lab test utk sbjek clinical biochemistry III td pg..
soalan dia ok lah..sng gak..
hari jumaat ni ade 3 lab test...hoho
lab test pathology II, cytology II ngan CIP III..
lg satu subjek, tak tau lah ble lect tu nk wat..haiz..

sepanjang hr ni perut aku asyik la wat hal..
dr smlm sakit perut..
masuk angin..rase senak bangat..
dh wat mcm2..dgn meniarap ltk bantal, ltk boboy..still tak ilang..
dh la demam + selsema..
tak larat btul td...tak bermaya lgsg!!..
dgn mengantuk nye..td kt cls rse mcm nk tdo jek..
skrg ni makin sakit sbb td buka mkn punye lah byk..
hahaha..
teruk betul lah..
mcm2 mknan terhidang ats meja tu..heheheheee..:D
nk jln pun sakit..lalalala..
pdn muka~


7 cakap-cakap:

NaNa said...

aduh laa b b......
nape leh mcm tu...tu laa jrang sgt jupe na..kan byak peyakit nye dtang

huhhuhuh.........

HMS said...

hahahahaha..rindu kt naa lah ni..hehehehhee

Gonzales said...

Dulu pun abg bi selalu sakit perut sebab masuk angin. Lepas makan lagi sakit sebab angin compress.

HMS said...

tu lah..masuk angin lah ni..perut jd keras..hahaha..tiap kali lps buka je mesti sakit..trauma betul..

Anonymous said...

kesiannya dia..alolololo

NAA said...

elelelele bie sakit perot sebab tunggu mcd.
:P
jgn pecayer citer die.hahaha

HMS said...

oitt...mne ade sakit perut tggu mcd..hahaa..jgn cayer ckp tinaa