CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 7, 2008

haizz..

sambungan dr kisah marah2 ni..aku teringat satu peristiwa waktu aku f5..
aku jd pengawas time tu..
satu mggu tu, tugas aku kene jge clas upper 6..cls ni leh tahan degil lah..cls hujung lak tu..
pastu gedik..sbb skola aku skola perempuan...
punye lah degil meke ni..ya Allah..sabar ajelah aku..
dh tua bangke pun ssh nk ikut arahan..
mule2 leh la aku tolak ansur sikit..sbb meke tua dr aku..
tp makin lame makin tak leh tahan..naik minyak meke ni..
ade satu pg tu..disebabkan kegeraman dan kesabaran aku yg berada di tahap paling kritikal sekali aku telah memarahi mereka semua..
dgn lantang dan berani nye aku meninggikan suara kt mereka..
kalau korg nak tau, sblm2 tu takde sape pun yg berani marah cls tu..
aku lah org yg pertama skali marah mereka..
dh la waktu tu waktu pagi..
kwn2 pengawas yg lain kate satu blok tu leh dgr suara aku yg nyaring memarahi kakak2 tu..
ish3..
mse aku marah tu, aku perasan lah..semua terdiam..satu blok tu terus sunyi..
tau pun takut..
tp dlm mse aku mrh tu, aku rse nk nges pun ade..
sbb aku tak pernah meninggikan suara kt org..lg2 org yg lbh tua dr aku..
huhuhuhu..mmg aku gerenti lah lps ni kakak2 tu sume anti kt aku..
haizz..
tp yg syoknye, ckgu pengawas kate dia sokong aku wt cmtu..bangga siot...hahaa..
sume ar sokong..sbb cls tu terlalu lah degil..
mggu yg berikutnye aku kene bertugas kt cls tu lg...kakak2 tu pun insaf agknye kot..meke pun tak wat hal dh..
mse nk SPM, aku pun minta maaf kat kakak2 tu sume..meke pun minta maaf kt aku sbb sme2 nk exam..
mne tah kakak2 tu skrg...ade yg dh kwen agknye..hihihi

kenang-kenangan~


7 cakap-cakap:

Anonymous said...

emmm..mcm pnh dengar je citer ni.hehe

akuyanglemah said...

pernah dgr..?
sye pernah cter ke kt awk wahai anonymous yg tak berhingus..? :p
sape awk ni..?

Anonymous said...

??? hehe.tah.saper tah.biar r.memaenje

Anonymous said...

nak main, pegi la main selipar 3. mana leh main2 kat sini..

HMS said...

hahahaha..

selipar 3 tu mainan nye cmne..?

Anonymous said...

kena beli 3 selipar lain2 design. siapa cepat, dia menang.

HMS said...

oloh..
sng jek......