CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 6, 2008

kenape ek..?

kenape ye kalo aku marah org, aku yg rase nk nges..?
kalo aku marah org, aku jgk rase bersalah..sedangkan org yg dimarahi tu yg bersalah..
kenape aku tgok org lain kalo dia marah, rilex je...takde rse bersalah lgsg..
tp kenape kalo aku marah, aku takleh rilex mcm org lain..?

sbb tu aku tak suka marah org..
tp org suka sgt wat aku marah..
slalunye aku diamkan je rase marah tu..
senyum jek..
wat tak tau..
sbb tak nk jd mcm ni..
tp...
kesabaran aku pun ade limit nye jugak...
haizz!
-aku yg lemah-

14 cakap-cakap:

NaNa said...

b, buat mcm na b...
klu orng wak kite marah marah je lepas je kesemua nye..

lepas tu b tido...bgun tu pk yng kehadapan..jgn pk kasian ke dia ke..rasa beslah kew..

x pelu b...pk dia ok je..

x guna ase berslah..nati orng senang je pijak kite..

akuyanglemah said...

tp b tak leh la naa..mgkin sbb ht b ni lembut or lembik kot..

huhu..lps ni nk jd gns lak ar..
thanx naa..

gk said...

awk x lemah..itu istimewanya awk!! buat per nak jd cam org lain..?? be urself..then one day U'll find someone who know how to appreciate ur natural behavior..wake up..jgn buang air mata awk tu pd sesuatu yg sia2..rugii..sedangkan org tu tetap cam tu..'kita x leh halang burung terbang atas kepala kita..but at least..kita bleh halang burung dari buat sarang kat atas kepala kita' Jangan menyesali sesuatu yg x bgos yg org lain mampu buat sedangkan kita x mampu nak buat..come on..itu kurniaan Allah pd awk..x pandai nak marah org..so sweet...

akuyanglemah said...

erm..thanx gk..

siti said...

sapela gk tu ye.nk tau sgt2 ler.hehe..leh knal x?

akuyanglemah said...

hahaha..

sapela si ct ni..
popular gk.. :p

siti said...

hehe..xnk bgtau ke akak,sape gk tu?huhu.ha die msti kekasih gelap akak kn

HMS said...

hahahahahaaaaa...

sapekah kamu ini..?
berani betul..dh la tak knl sape awk ni..
memandai je kate cmtu..ish3.
takde gelap takde terang haa..
sahabat..:)

Anonymous said...

camna nak halang burung buat sarang atas kepala kita? ada bird residual spray ke? nak halang terbang, boleh je..lompat tinggi2 buat road block..

HMS said...

hahahaahahhaa (nk guling2)

lawak nye..

Anonymous said...

e'eh..cuba guling sikit, saye nak tgk..

HMS said...

mne leh tgok..

HMS said...

hahahhahaa..bru b tau sape yg bg komen psl bird residual spray ni...

hahahahaha

HMS said...

hahaahahahhahahahahahahhaha (nk guling2)

birdicide?
hahaa..