CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 14, 2009

kesah yg memalukan~

aku tak tau sbnrnye nk cter ke tak..
tp disebabkan aku dh lme tak berceloteh kt cni, terpakse jgk la aku cter..
walaupun cter ni memalukan aku..wakakaka
tp takpelah,
sje nk kongsi ngan korg sume..

cter nye begini..
hr selasa lepas, aku p bandar ngan abah..
aku nk p maxis centre..dkt je ngan umh..
mse tu mmg rushing la..
sbb dh nk ujan..
aku naik motor time tu..
aku mmg tak sedar pape 'kelainan' mse kt ats motor tu..
ble dh turun dr motor dan nk berjalan ke maxis centre..bru la aku perasan sesuatu..
korg nk tau ape????
AKU PAKAI SANDAL LAIN2!!!!!!!!!!!!!!!!!
sebelah kiri pakai SANDAL yg biase aku pakai, wane BROWN...
sebelah kanan pulak pakai SELIPAR YG BESAR GABAN..wane GREY..
SELIPAR OK! BKN SANDAL PEREMPUAN TU!!

ya Allah..aku tak tau la cmne aku leh tak perasan..
siyes! mmg tak rse lain mse ats motor tu..
so, sambil bermuka monyok, aku pun bgtau abah..
"abah, b pakai selipar sblh lain2.."
abah tgok..terus dia gelak..
waaa!!! aku tak nk msuk kedai..kalo boleh nk cari je kedai kasut time tu..
abah paksa jgk masuk..dia kate org tak perasan..
hurm..yelah2..
mmg org kt maxis centre tu tak perasan pun ble aku msuk..
tp kalo aku kuar, mst ade yg akn perasan..so, mcm2 idea kuar kt kepala..hahahahha..
nseb baik!

sampai umh, aku terus cter kt mak..
mak pun ape lg..
suke btol dia gelak..waaa
haiz..agknye, org kt kete2 kt blkg motor abh aku msti gelakkan aku kalo diorg perasan selipar aku lain2..

menci! menci! menci!
ni lah kesah aku..kui3~


4 cakap-cakap:

dafina afiqah said...

hahahha!!!!

kelakonyeeee!!
:DDD

mak uda said...

kwang3......

ok lea tu dr tak pakai langsung...
eeeeeeeeeeeee.......

~.::b e e::.~ said...

hahahahaha..
rse nk sorokkan muka je time tu :p

infins said...

hahaha...