CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 30, 2008

nk tulis tajuk ape ek?

susah ek nk amek ht org...
lg2 ht sorg kakak kt lab histopath tu..
mse awl2 msuk lab tu..punyelah pyh nk bercakap ngan kakak tu..
aku tye pjng2..dia jwb sepatah2 je..
kekadang dia angguk2 jek..
hahahaha..
geramnye akuu!!
kakak2 yg lain ok je..leh la jgk berbual2..
abg Mahesh lg ok..sporting..sme mcm sir Mathan..
dh la meke berdua ni dulu sekelas mse blaja...
hbes la aku..pape mesti dia ngadu kt sir..
hahahaha..
psl kakak tu..name dia sme mcm slh sorg kwn aku..ahaks..
lme2 kakak tu ok lah..hr jumaat hr tu mcm dh ok cket..
leh gelak2...muka pun takde la masam mcm mula2 tu..huhuhu..

haa..korg nk tau..
hr jumaat tu MLT yg ade cume 3 org je..
so keje sgt la byk..
nseb ade kteorg..leh tolong2 mke..
mcm biase..mggu pertama keje kt bhgian specimen logging...
dh cekap cket..so aku ngan nat dpt la wat keje ngan cpt..
lgpun sng jek..
aku bkn nk ckp psl keje tu..aku nk cter disebabkan MLT ade 3 org je..
meke sgt sibuk smpai tak smpt nk angkt fon...
call yg pertama..abg Mahesh suruh aku angkat..
ha??
kene angkat ke?
setahu aku student takle angkat fon..
tp dh abg Mahesh suruh, aku pun angkat jelah..kalo tak ikut ckp dia, nnt dia kate aku ni degil lak..dia potong markah aku nnt..huhu
sekali doktor yg kol..pergh..aku tak tau nk jwb cmne...aku bknnye arif nk jwb soalan doc tu..
last2 aku ckp kt doc tu yg aku ni student, MLT sume bz..hahaha
slumber jek aku ni..doc tu suruh aku smpaikan kt MLT..tp aku terus je pass kan fon tu kt abg Mahesh..
~call yg kedua..pun aku gak yg kene angkat..kakak yg aku cterkan kt ats tu pulak yg suruh..
dia ckp "angkat dik"
aku tye la "angkat ke?"
aku cuak sbnrnye ni..nnt kang doc yg tepon lg..ape lak aku nk jwb..
tp nseb baik..sblm aku capai fon tu..dh tak ringing lg..fuhhh~

nape mesti aku yg kene angkat kol??
sdgkan mse tu aku, natrah ngan lg 2 org bdk praktikal kt situ..
tp nape dia pilih aku..???
meke takleh wat cmtu..aku student..nnt kang kalo ade pape, susah kang..
aku rse mse kol yg pertama tu, abg Mahesh kene mrh kot dgn doc tu..sbb dia kate "after this, i yg akn angkat" dgn geleng2 kepala..
bkn slh aku~

huarghh..
ade satu bende wat aku geram..
SOP kt lab tu dlm bm..
aku tye supervisor aku, dia suruh tukar..
dh la pjg lebar procedure dia..
tp ade lab lain SOP nye in english..ptutnye kene la sekata..
pape pun..kene jugak buat..kalo tak kene markah, mmg aku mls nk translate..hahahhaa...

ok lah...
smpai cni shje.jumpe lg.toodles~



8 cakap-cakap:

kak lin said...

kakak tu bendera merah kot hari tu..hehehe...

bie said...

hahahaha..maybe kot..
sbb mggu ni dia dh ok ngan kteorg..leh borak lme2..gelak2 lg..

thisisputeri said...

sbnrnya..pu3 la yg call kali kedua tu. hahahaha

~.::b e e::.~ said...

wawawawawawawawawa..yelah tuu..

anak buahmu [nana] said...

tah2..
yg kol 2
ermm..shukor alhamdulillah..
hahahahaha :P

~.::b e e::.~ said...

hahahahhahahahahahaahahha

dafina afiqah said...

alamk..
xdpt arr nk jmpe dy kat angsana..
huhuuh
kt org dtg dy nyorok dlm rak ubat..
gagagga~!!!
syukor alhamdulillah..
law x msty dh ajak kt org mkn pizza hut
hahahaha

xderklahh..tpu jerkk!!

maksu said...

ahahahahahahaha :p
dia dh nk hbes praktikal pun jumaat ni :p