CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 14, 2011

saya s.t.r.e.s.s !!!

assalamualaikum...

entry kali ni aku nk bgtau yang aku ni sgt2 la stressssssssssssss
byk benda kne buat bln 2 ni..

> presentation poster rp 17hb
> presentation MD 21hb
> anugerah DL!! 22hb (yg ni aku sukeeee :)) )
> menari??? 22hb
> hujung bulan aku nk rehat.tak kireeeeeeee!!

meh aku nk cter psl rp aku..
aku stress..sebut rp je stress dtg berlipat kali ganda..(melampau btol)
aku pye sv sgtla susah utk dijumpai..
sminggu yg lepas..aku kol dr senin smpai jumaat..hp nye off memanjang..
nek gle aku dibuatnye..
mne taknye..kwn2 len dh dpt cop,approved..dh leh hntr, aku tak dpt2 lg..
tertunggak la keje2 lain..stiap bhgian ade date of submission nye..
bg kt emel pun tak cek..kalo cuti tp still leh bkak emel takpe gakkk..
tp takpe..aku bersabar ajelah..Allah nk tgk tahap kesabaran aku agknye..mggu ni harap2 dia sntiasa ade di ofis..
sbb rp ni jgk aku tdo tak ckup..pulak tu kdg2 tertido dpn tv yg terbukak dan laptop yg still on..

oh lappy..bersabar lah ye..kamu kne bekerja keras utk aku smpai bln 3 nnt..!!!

ble tdo tak ckup..aku slalu dpt mimpi tah pape..pastu ngigau..mamai2..
ade la skali tu hr jumaat pg..aku terkol abg b..tah hape aku merepek tah..tp rsenya suara tv lg kuat kot..
malu sungguhhhhhhhhhhh~

*************************************************************************************

saya dpt DL!!! kalo sem lps tak pergi majlis tu, kali ni nk pergilah..sbb ade geng! yeay!
ramai bdk cls dpt DL kali ni..heehehe.suke2.

*************************************************************************************

hah! aku kne menari??? kemboja punye tarian..
adoiyai..
dh la kne blaja sndiri kt u tube..sape la yg sudi jd koreografer kami nnt ...huhuh
dh la susahh..bdn kne lentik2..tgn lentik2..
ni nk msuk lam msia book f record katenye..menari dr pg smpai mlm..ade 15 tarian dr negara lain2 agknye..tp turn aku mlm..satu group 15min.
agknye ade serupa ngn kemboja ke tak ek nnt???..kah3
tp cm seronok jee..leh enjoy2.

*************************************************************************************

sudah 5hr tak kol bondaku..sgt sibukk..
skrg dh mlm...
esok pg2 mau kol! rndu dah kt mak..
ble dgr suara mak, sume masalah leh terbang..
begitu hebatnye kuasa seorg wanita yg bergelar emak!

gudnite~

1 cakap-cakap:

infins said...

notebook dah ok ke