CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 22, 2008

stress mode~

sekarang..
buat masa ni..
time tgh menaip ni..
aku rase stress..
sebab ape?
tak perlu diceritakan..
sampai mse kalau dpt hidayah dr Allah..
akan ku ceritakan..
tu kalau dpt lah..
kalau tak, jdi lah rahsia..
rahsia..
yeke rahsia?
family aku tahu sbb nye..
so tak jadi lah rahsia..

~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~

hurm..
time cuti2 ni..
kdg2 aku tak tau nk buat ape..
novel yg dh byk kali bace pun aku akn bce balik..
bace
bace
bace
dan bace lagi!!!
sampailah aku boleh hafal ayat2 kat novel tu..
silap haribulan aku leh hafal satu novel tu..
takpe..
mlm ni beli novel baru

~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~

care nk kurangkan stress?
tgok cter lawak2...
ketawa sorg2..
lantak lah..
kt rumah sendiri..
takde sape nk kate aku gile
sambil tu
habiskan kuih raya mak
makan
makan
makan
dan makan lagi!!
minum air gas
masa awl2 raya hari tu takleh minum byk2
sbb nk exam
kene jg pemakanan time exam
skrg
aku balas dendam
muahahaha
sampai hilang suara aku
nk ckp pun serak2..
lately aku byk kol org..
saje nk beramah mesra ngan telefonis kt hospital2
so
sblum ckp
aku betul2 kan suara aku dulu
cmne nk betul2 kan suara?
mcm lah korg tak pernah buat...kan..
kdg2 tu suara aku tenggelam timbul..
dh tu ble aku ckp
org di sana tak dgr..
aku ckp kuat2
baru org tu dgr

~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~

apa lg nk cter?
dh takde idea nk merepek..
sbb aku bukan lah penulis blog yg handal...
saje nk meluahkan sesuatu..
share ngan korg sume..

toodles!









10 cakap-cakap:

mad naz said...

kdg2 allah sengaja uji kita dengan berbagai2 ujian.bkn ape nk tgk kuat mana iman kita. xde masalah yang xboleh selesaikan
cuma caranya kita xjumpa.

rahsia kdg2 membuatkan kita merana.carilah seseorg yg leh simpan rahsia anda.kdg2 luah sedikit perasaan membuat kita lega.ape pn agama kita ajar mcm mer nk hilangkn stress.

jgn selalu tgk cite lawak utk hilangkan stress.kerana itu amalan syaitan.

ape pn
take time utk ilangkan stress
semoga cpt sembuh
hehehe

~.::b e e::.~ said...

waa..
terima kasih saudara mad naz..
sye hanyalah insan biase yg selalu terlupa dan lalai dgn perkara yg kte anggap remeh temeh ni..

terima kasih krn menasihati :)
leh tahan alim gak kamu ni yek..
hehe

naz said...

ermmm
thank
xla alim sangat
saya ckp yang saya th je
hehehehe

thisisputeri said...

toodles!

aku yg mls nk sign in said...

sudah lame pu3 tak bebel2 kt blog kte ni ek..!
hehehe

daff::nana said...

wahahha..
ade smthing wrong ckt nieee

maksu said...

hahahaa..
apekah 'something wrong' tu?
:p

1 said...

bayk dugaan yg diterima..sume tu adalah permulaan kpd suatu kejayaan.
setiap insan berbeza,cabaran yg dietrima x same.bykkn besabar,dgn harapan dugaan akn dipermudah kn.
ape yg penting tenangkn diri..jage diri sebaiknye.

thisisputeri said...

haha..i rindu u la kak b!!

bibi said...

hahaa..
i pun rindu u la pu3..
lame tak nmpk u on9..:p